سرپرست سازمان بسیج دانش آموزی:
red blue black green red blue black green امروز
مذهبی
مطالب مذهبی
عکس های مذهبی
برگی از یک نوشته
ورزش
ورزش های رزمی
اخبار ورزشی خارجی
فوتبال و فوتسال
کشتی ووزنه برداری
شناوشطرنج
توپ وپور
علمی
روانشناسی
دانشگاه و کنکور
بهداشت ودرمان
فن آوری های نوین
علمی و پزشکی
اقتصاد
نفت و نیرو
بيمه و بانک
بورس و اقتصاد
صنعت و تجارت
راه و شهرسازی
بازرگانی و صنعت
سیاسی
دولت و مجلس
تحولات سوریه
بیداری اسلامی
سیاست خارجی
رییس جمهور
فرهنگی
سینما و ادبیات
آيين و انديشه
رادیو و تلویزیون
آموزش و پرورش
موسيقی و هنر
اجتماعی
زنان و جوانان
مردم و خانواده
محیط زیست
حوادث
نظامی
دفاع و امنیتی
ارتش
سپاه پاسداران
بسیج
مقام معظم رهبری
دیدارها
پیامها




سرپرست سازمان بسیج دانش آموزی:
بازدید : 191 |

سرهنگ حسین ممتحن سرپرست سازمان بسیج دانش درجمع اعضای « ستاد تدوین فعالیت های فرهنگی تربیتی اردوهای راهیان نور دانش آموزی » که با حضور کارشناسان و نخبگان امورفرهنگی سازمانهای بسیج دانش آموزی استان ها برگزار شد، ضمن بیان گزارشی از اردوهای راهیان نور درس آمادگی دفاعی سال گذشته گفت : یکی از خصوصیات و ویژگی های دانش آموزان ، مشارکت جویی و همیاری گروهی است و در این دوران ، دانش آموزان علاقمند به مشارکت در فعالیت های اجتماعی هستند.
ممتحن با اشاره به جنب جوش، هیجان و شور و نشاط دانش آموزان به عنوان یکی از دیگر ویژگی های بارز این دوران گفت: باید در اردوهای راهیان نور به تمامی این ویژگی ها و خصوصیات روحی روانی دانش آموزان توجه شود.
سرپرست سازمان بسیج دانش آموزی با تأکید بر این که اردوهای راهیان نور بهترین موقعیت برای توجه و پاسخ به نیاز دانش آموزان در امر یادگیری، دانش افزایی، مهارت افزایی و آماده سازی آنان برای قبول مسئولیت های اجتماعی در آینده نزدیک است، ادامه داد: باید با نگاه مشارکت محور به شرکت کنندگان در این اردوها، کیفیت و اثر بخشی اردوها و میزان رضایتمندی دانش آموزان را افزایش داد.
وی با اشاره به ضرورت توجیه، سازماندهی و تقسیم کار بین دانش آموزان در موقع ثبت نام و قبل از اعزام گفت: دانش آموزان می توانند پیرامون عملیات های افتخار آمیز دوران دفاع مقدس، سرگذشت پژوهی شهدای دانش آموز، ابعاد و مصادیق اقتصاد مقاومتی و نقش دانش آموزان در عملی کردن این نظریه نوین اقتصادی که از سوی رهبر معظم و حکیم انقلاب اسلامی بیان شده است مطالعه و تحقیق نموده و نتایج آن را در قالب یک مقاله علمی و جذاب در طول مسیر برای دیگر دانش آموزان قرائت نمایند.
سرهنگ ممتحن در پایان از کارشناسان فرهنگی تربیتی بسیج دانش آموزی در سراسر کشور خواست با توجه به مسیر حرکت از شهرستان تا استان خوزستان و بالعکس و زمان طی این مصافت، برنامه ها و فعالیت های فرهنگی و تربیتی را بومی سازی نموده و از فرصت این حضور برای افزایش دانش شهرشناسی و آشنایی آنان با دستاوردهای علمی، صنعتی و عمرانی جمهوری اسلامی ایران بهره برداری نمایند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : شنبه 18 شهريور 1391برچسب:راهیان نور, بسیج دانش آموزی ,اردو,,

مطالب گذشته

·

درمان افسردگی و پوچی با یاد خدا ! ارسال در : 1394/03/18 21:31

·

بیانات در مراسم بیست و ششمین سالروز رحلت حضرت امام خمینی رحمه‌الله ارسال در : 1394/03/18 21:17

·

خبر آمد خبری در راه است . . . ارسال در : 1394/02/24 22:24

·

آقای من، بحق نازدانه اتان علی بن موسی الرضا(ع)، فکری به حال ما کنید..... ارسال در : 1394/02/24 22:21

·

بدون شرح... ارسال در : 1394/02/24 22:14

·

لبیک یا امام خامنه ای ارسال در : 1394/02/24 22:10

·

حاشیه های دیدار رهبری از نمایشگاه کتاب ارسال در : 1394/02/24 21:54

·

دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب ارسال در : 1394/02/24 21:49

·

و مکرو و مکر الله ولله خیر الماکرین ارسال در : 1394/02/05 12:47

·

کنارتودرگیر آرامشم ارسال در : 1394/02/05 11:33


بسم رب الشهداءوالصديقين سخنان مقام معظم رهبري و راهكار هاي ايشان در سخنراني هاي مختلف ما را بر آن داشت تابه جبهه جنگ نرم عزيمت كنيم می خواهیم هوای آلوده فضای مجازی را تغییر دهیم ولو به اندازه نفسی و باری از دوش ولیمان برداریم ولو به اندازه ارزنی ... البته اگر خدا بخواهد ان شاء الله يا علي ********************* مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای: امروز شما ببینید وسائل تبلیغ در دنیا چقدر متنوع شده؛ این طرف دنیا یک نفر جوان پای یک دستگاه کوچک می‌نشیند و افکار، تصورات، تخیلات، پیشنهادهای فکری و پیشنهادهای عملی را از سوی هر کسی – بلکه هر ناکسی – از آن طرف دنیا دریافت می‌کند! امروز اینترنت و ماهواره و وسایل ارتباطی بسیار متنوع وجود دارد و حرف، آسان به همه جای دنیا می‌رسد. میدان افکار مردم و مؤمنین، عرصه‌ی کارزار تفکرات گوناگون است. امروز ما در میدان جنگ و کارزار حقیقی فکری قرار داریم. این کارزار فکری به هیچ وجه به زیان مانیست؛ به سود ماست. اگر وارد این میدان بشویم و آن چه را که نیاز ماست – از مهمات تفکر اسلامی و انبارهای معارف الهی و اسلامی – بیرون بکشیم و صرف کنیم، قطعاً بُرد با ماست؛ لیکن مسأله این است که ما باید این کار را بکنیم.




طراح قالب ملودیوس